25 January 2011

bathroom (Z)











9 comments:

  1. Very elegant, I lake it!!!
    Greetings and kisses.

    ReplyDelete
  2. jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich obrazów , nie mogę sie na nie napatrzeć :). Z przyjemnościa bedę wracać tu na poleprzenie nastroju :)
    pozdrawiam
    greglis

    ReplyDelete
  3. :) nie wiem dlaczego napisałam poleprzenie, polepszenie mialo być oczywiście :))))

    ReplyDelete
  4. Hi Dorota, I hope you feel better today.
    I saw this page on fubiz, so I send you this link:
    http://www.fubiz.net/2011/01/25/ping-pong-balls-apartment/
    have a good time

    ReplyDelete
  5. Your a bliss Dorota .......and my name is Bhagya Shree and my nick name is Bhags ....You can call me by any name you want :)))

    Love you lots
    Best wishes
    Bhags

    ReplyDelete
  6. Nie wiem na czym oczy zawiesić, gdzie ręce włożyć... dziękuję. Ale prawdą jest, że to co nasze, najmniej nam się podoba... może z czasem ;o) Jest mi niezmiernie miło Cię gościć. To ja zachwycona jestem smakiem, konsekwencją, artyzmem z jakim tworzysz swoje "meble". Są piękne. To osobne opowieści, nie potrzeba im żadnego towarzystwa - neutralna ściana i piękny przedmiot. Uwielbiam opowiadane na nich historie. Dziękuję :o)

    A z tym poprawianiem błędów... mam to samo ;o) Wrócę i poprawię... hehehe

    ReplyDelete
  7. Cara Elisabetta, grazie. Febbre andato. Mi sento meglio. Un progetto... grande. L'autore aveva un sacco di immaginazione ;o) E 'bello che ti ricordi di me.

    ReplyDelete
  8. Bhagya, thank you. Bhagya - it's a beautiful name. I know ... where my thoughts flow :o)

    धन्यवाद

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails